Tilaus- ja toimitusketju
Tilaus- ja toimitusketju
FACTUM Tilaus- ja toimitusketjun asiakastyytyväisyytutkimus päivittäistavarakauppa toteutetaan vuosittain Q2. Tutkimus on työkalu, jonka avulla tavarantoimittajat saavat palautteen asiakasodotuksista, osaamisesta ja kilpailukyvystä. Vuosittainen seuraaminen mahdollistaa aiempien päätöksien arvioimisen suhteessa odotuksiin ja kilpailukykyyn.
Miksi?
Tutkimus / raportti auttaa sinua ymmärtämään asemasi markkinoilla, omat vahvuudet ja kehitysalueet, sekä tarjoaa työkalut yhteistyön kehittämiseksi.
Tutkimuksen sisältö

1. Trendit
• Yhteistyön eri elementtien tärkeys asiakasryhmittäin
• Tyytyväisyys yhteistyön eri elementteihin
• Kehityksen historiatieto
2. Oma-asema kilpailukentässä
• Yritys
• Tilaus ja toimitusprosessi
• Kuljetus / terminaali / varasto
• Toimitusvarmuus
• Osaaminen ja vuorovaikutus
• Kokonaisvaikutelma
3. Profiili
• Vuosittain
• Kehityksen historiatieto
4. Toimintasuunnitelma
• Asiakasryhmätasolla
• Toimenpide-ehdotukset
Raportti
Kilpailukykytutkimus antaa kokonaiskuvan yrityksen nykytilanteesta, muutoksesta ja kehitystarpeista.