Foodservice
FACTUM Asiakastyytyväisyystutkimus Foodservice päättäjistä toteutetaan vuosittain Q3. Tutkimus on työkalu, jonka avulla tavarantoimittajat saavat palautteen asiakasodotuksista, osaamisesta ja kilpailukyvystä. Vuosittainen seuraaminen mahdollistaa aiempien päätöksien arvioimisen suhteessa odotuksiin ja kilpailukykyyn.
Foodservice
Päättäjät
KAKSISUUNTAINEN PALAUTE
Raporteissamme käytetään tehokasta kaksisuuntaista palautetta, jonka avulla jälleenmyyjät ja heidän toimittajansa voivat mitata, seurata ja tehostaa toimintaansa.
FACTUM tutkimukset Vähittäiskaupalle
Auttaa kauppa ymmärtämään paremmin tavarantoimittajien odotuksia.
FACTUM tutkimukset Tavarantoimittajille
Tutkimus auttaa tunnistamaan vahvuudet ja kehitysalueet verrokkiryhmään nähden.