Päättäjät
Foodservice Asiakastyytyväisyystutkimus
FACTUM Asiakastyytyväisyystutkimus Foodservice päättäjistä toteutetaan vuosittain Q3. Tutkimus on työkalu, jonka avulla tavarantoimittajat saavat palautteen asiakasodotuksista, osaamisesta ja kilpailukyvystä. Vuosittainen seuraaminen mahdollistaa aiempien päätöksien arvioimisen suhteessa odotuksiin ja kilpailukykyyn.
Asiakasryhmät
Henkilöstöravintolat, hotelli-, ja ravintolaketjut, toimitustukut, pika-, ja noutotukut, julkiset hankinnat, liikenneravintolat, yksityiset ravintolat ja hotellit
Miksi?
Tutkimus / raportti auttaa sinua ymmärtämään asemasi markkinoilla, omat vahvuudet ja kehitysalueet, sekä tarjoaa työkalut yhteistyön kehittämiseksi.
Tutkimuksen sisältö
1. Trendit
• Yhteistyön eri elementtien tärkeys asiakasryhmittäin
• Tyytyväisyys yhteistyön eri elementteihin
• Kehityksen historiatieto
2. Oma-asema kilpailukentässä
• Yritys
• Tilaus-ja toimitusketju
• Yhteistyö
• Osaaminen
• Kokonaisvaikutelma
3. Profiilin muutos
• Vuosittain
• Kehityksen historiatieto
4. Toimintasuunnitelma
• Asiakasryhmätasolla
• Toimenpide-ehdotukset
Raportti
Kilpailukykytutkimus antaa kokonaiskuvan yrityksen nykytilanteesta, muutoksesta ja kehitystarpeista.