Myymälät
Apteekit Asiakastyytyväisyystutkimus
FACTUM Asiakastyytyväisyystutkimus apteekkien päättäjistä toteutetaan vuosittain Q3. Tutkimus on työkalu, jonka avulla tavarantoimittajat saavat palautteen asiakasodotuksista, osaamisesta ja kilpailukyvystä. Vuosittainen seuraaminen mahdollistaa aiempien päätöksien arvioimisen suhteessa odotuksiin ja kilpailukykyyn..
Miksi?
Tutkimus / raportti auttaa sinua ymmärtämään asemasi markkinoilla, omat vahvuudet ja kehitysalueet, sekä tarjoaa työkalut yhteistyön kehittämiseksi.
Tutkimuksen sisältö

1. Trendit
• Yhteistyön eri elementtien tärkeys asiakasryhmittäin
• Tyytyväisyys yhteistyön eri elementteihin
• Kehityksen historiatieto
2. Oma-asema kilpailukentässä
• Yritys
• Yhteistyö
• Myyntiedustaja
• Kokonaisvaikutelma
3. Profiili
• Vuosittain
• Kehityksen historiatieto
4. Toimintasuunnitelma
• Sijainti / ketjutasolla
• Toimenpide-ehdotukset
Raportti
Kilpailukykytutkimus antaa kokonaiskuvan yrityksen nykytilanteesta, muutoksesta ja kehitystarpeista.